Friday 25 November 2011

doakan yg terbaik..

aku tahu hari nie dia pergi kedah..
so...aku doakn yg terbaik utk dia...
semoga dia selamat pergi dan selamat balik...
lately nie mmg aku asyik teringat kat dia...
but...
aku kena kuat kan??
cm abg ckp kat aku...
abg kata:
"kalu betul dia sygkan adik....dia xkn cepat sgt lupakan adik dn dpt pgnti baru.."
hmm betul kan cakap abg??
yup...
sebelom nie aku boleh..
knape skang aku x boleh...
hmm yela..
aku cuma risaukan dia.....
sejak aku tahu dia nak pergi kedah weekend nie...
aku rasa xsdp hati je...
that's why la aku msj dia td...
tp..
respond yg aku dpt....
bkn yg aku harapkan....
hmm its ok....
betul ckp dia...aku bukan sape2 lg utk dia...
sbb aku xsdp hati aku msj jela td..
ikotkan hati...aku terasa sgt ape yg dia ckp kat aku sblom2 nie...
tp...
kne kuat kan??
pmpuan kat kuat.....
to him: semoga selamat smpai kat destinasi...
yes...until now...my love only 4 you...

No comments:

Post a Comment