Tuesday 29 November 2011

I DO...

ye..memang sukar untuk kita melepaskan someone yg kita pernah syg dan cintai....
tp..tonight honey da pkir msak2 after 2 months da break ngan oppa...
honey akan lepaskan dia betul2..
thanks akak coz remind me...
yes...dia mmg layak dgn wati...dia hak wati kan???
sape aku utk halang dorg??
but...i wanna he knows that i'm still love him until now...
arghhhh..rasa sgt2 stress waktu nak update entry nie.
akak baru je pas send msj td..
dia egtkan honey psal kita da ptus..
biar honey ckp ape yg honey nak....
akak ngan dia nak tahu kan???
yes......honey nakkan kita mcm dlu....
tp boleh ke???it still cannot...
i know...
akak xkan stuju la...lgpon honey contact dia hari2 bukan nak mtk couple balik..
juz mtk dia berbahsa mcm kita knal dlu2..tu jer....
why not??we're friend right???
tp...dia xnak brkwn ngan honey da...
hmmmm....
ok la....
utk puaskan hati semua pihak....
ok..i go....
dia benci sgt2 kat org kan???
xsyg org da kan??
xske org da kan??
tu yg dia bgtaw akak kan??
hmmm.............
tu dia...org xpndai nak membenci org..
kalau la org nie jnis pndai nak membnci someone..
xde la org jd cmnie..
org nie ssh utk jtuh hati..
ssh jgak nak lupakan someone kalo da suke..
sbb tu la org cuba elakkan suka kat sape2 slame nie..
tp..xsgka org ley jtuh hati kat dia...
tp.....
dia senang je kan utk membenci org..
YA ALLAH...
knape sume bnda nie slallo jd kat aku???
dr dlu lagi aku asyik fail je brcinta....
asyik2 dok berkorban utk org lain....
'knpe aku???


now....
once again i do it...
aku berkorban utk wati....
akak da xnak aku kaco kbhgian dia....
ye..i admit aku salah...
tp...
knpe wati ckp cmtu kat aku??
kira aku nie rmpas dia la mse dlu??
kalau la aku tahu awl2..xde la aku balik ngan dia dlu....
aku malu.....
aku malu ngan diri aku sndiri....
aku syok sndri je slame nie....
aku sedih sgt2.....


today....
dia msj aku maki2 aku psal FB...
aku xtahu pape....then, aku lagi kne tdoh....
ye..sume yg jahat aku je kat mata dorg....
kalau da bnci sume bnd dia tdoh org....
org xley la kalo akak da ugut nak jumpe mak org...
org lemah,...
bukan dia xtaw....sblom nie org prnah tepon dia nges psal bnd nie...
mmg org diam je..
tp....org ada perasaan....
smpaikan mse kita dating dlu pon...
org pernah nges mse dia ajk org balik umah akak...
org xprnah ada niat jahat..
tp.....sume org suke pk org la sgala2 pnye....


ok....
kalo cmtu...
org pergi..
org xkan gnggu hdop dia....
tp...org akan sntiasa mgikuti perkembangan dia..
org harap sgt2 dia ngan wati bhgia..
maaf la selama nie org rmpas kebhgian dia ngan wati...
xkira la wati ke sape ke yg dia pilih nnti..
org harap dia bhgia..
org xpndai nak dendam....
cuma org doakan yg terbaik utk dia...


air mata nie dr td mgalir....
org xtaw cmne nak tahan air mata nie dr kuar..
mgkin terlalu sygkan dia sgt kot....
tp...
xpe..
utk kbhgian dia..
org sggup wat ape je...
kalo dia sedih...
cari la org utk luahkan ksedihan dia....




ps: kpd si jejaka...
hari nie 29/11/2011 @ 11.35pm..
sy NUR ZULYANI BT MAHAMUD mlpskan awk si jejaka RAZALI B YAAKOB...




sila senyum jika kamoo bahagia...
jika kamoo sedih...
sy sntiasa ada utk dgar luahan hati kamoo..









No comments:

Post a Comment