Wednesday 16 November 2011

sedih.....

rasa mcm xboleh nak bernafas saat2 macam nie...
hati aku hancur luluh...
aku da pon deactivated FB..
ada FB pon cm xguna bagi aku...org yg aku syg sggup block aku...
3thun berkawan...
hmpir 2thun bercinta, rupa2nye dia lgsung xmemahami aku...
ye..mmg aku da pon single..
sjak aku single nie..mkin kuat dia membenci aku..
hati aku lagi terluka dengan ape yg aku lihat sndri...
bgitu senang dia lupakn aku...snangnye dia berpaling kat org lain..
tp..hati aku yag sakit nie sikit pon dia xtaw...
dgn 1 persoalan aku tnye..
bknnye ckp elok2..
maki2 aku...aku nie manusia...ada perasaan..mcm xprcya yg aku pernah couple dgn dia...
spnjg aku knl dia..
skit pon dia xprnah ckp kasar2 dgn aku..inikan maki hamun aku..
knpe??
da bnci sgt dgn aku...aku slah ape??
dah la luka lama xsmbuh....
jnji hnya tggal jnji...
aku dtuduh pulak mnyebabkan dia akan bergadoh dgn akak dia...
sumpah!!!
aku bukan jenis pmpuan cmtu..
kalo btul dia knal aku..dia bukan mcm nie..
aku rasa mcm nak bnuh diri...
tp..aku kuat sbb aku egt ALLAH lagi...
smpai hatikan org yg aku cinta da jd musuh aku...
aku mkin2 tertekan dgn ape yg berlaku nie...
kalo boleh...aku nak sgt hilang ingatan...
supaya aku boleh lupakan kisah kami...
supaya aku xknl lgsung dia..
knpe aku yg terplih utk berkwn ngan dia 3thun lpas???
YA ALLAH..
aku xkuat...
tiap kali aku update entry psal dia...
msti aku nges...
knpe aku nges...
pdahal dia da xnak aku...
dia bnci sgt aku.....aku xtahu nak buat mcm mne dah...
aku rindukan dia...
rindukan stiap mse..rndukan gelak tawa dia..
tp dia asyik maki2 aku..
td aku msj pon kne mrh....
wlau aku delete no dia...aku ttp egt dlm otak nie..
3thun kawan...
xkan aku snang je lupe no dia..


dlu...dia slaloo mrhkan aku knpe aku slaloo citekan hal kami dlm blog nieyh...
kat sini la tempat aku luahkan segala masalah..
mmg blogger2 akan bce...
tp...dari aku pndam baik aku luahkan..
mne taw aku dapat share msalah aku dgn dorg....


kepada insan yg amat aku cintai...razali b yaakob..
aku harap2 sgt 1 hari nnti ko akan bce semua isi kandungan blog aku..
dr awl2 entry smpai yg paling latest..
kat sini la ko akan tahu yg aku cintakan ko secara ikhlas atw tak...
aku xnak ko dgar cite dr mlot org lain...
biar ko sndri yg baca isi blog nie...
blog nie ibarat diari hdop aku...


aku nak nges!!!
sape nak pnjamkan aku bahu....
dlu...
aku pnjam bahu dia...
now?????
awk.....
i still love you la..........
boleh kite berbaik mcm dlu?????


ps: kalo awk da bace sume entry sy nie....
awk carilah sy....
sy still tggu awk...





No comments:

Post a Comment