Tuesday 14 February 2012

AGAK2 LA DER!!

assalamualaikum...
nak coretkan diari hari nie...
huhu...petang tadi lepas habis kerja..macam biasa la...pecut laju2 motor suzuki aku tuh..
then...tiba2 ada la mamat naik kereta wira ni nak potong aku...
so, aku pon biar jela...well..orang tu kan naik kereta..aku ape je ada...
motor adalah..hmm...lantak arghh kat dorg tuh...
yang aku nak marah tu...
dorg xmau lak potong aku....tp, ajak race pulak..
haishhhh..agak2 ar der....
gua naik motor je...lu naik kereta meh...
ape lagi..aku pon pulas ar minyak sekuat2 hati aku..nak race sangat kan????
haha..last2 aku gak kalah...wat hampeh je kan...malu sudah..dalam xsedar rupa2nye dalam kereta tu ada 4 orang mamat dok perati aku dari awal lagi...
ha...sudah...aku rasa gelisah xpasal..mana xnya...
dorg tunggu aku kat simpang masuk kampung aku..
cuakk giler masa tuh..takot gak dorg buat pape kat aku..
fuhhh..alhamdulillah xde pape tadi...
memang giler ar dorg nie..
ajak2 race...tiba2 jadi giler...
nasib baik xjadi pape tadi...
syukur....ni kali kedua kejadian xsepatutnye jadi sejak aku keje baru nie..

No comments:

Post a Comment