Wednesday 7 March 2012

BUKAN KAMU LA.....ADUSSSS

hmmmm..block??
opssss....da agak da..mesti ada org tu pasan...maaf la...bukan kamu sorg je ex saya okie..
saya xmention pasal kamu ye...
HIM not u..but,someone yg pernah sy sayangi sblom awk..
harap maklum ye..
macam awk jugak...ada first love kan??sama ar cm saya...
entry yg lepas tu bukan pasal kamu ye...
nak baca SILA KLIK SINI
diulanggi lagi sekali...
bukan kamu...
sila bahagiakan cinta awk sekarang tu..
saya puas sebab...............
SAYA XPILIH DUA2 ANTARA KAMU

dua2 saya putuskan persahabatan..
ini adalah jalan terbaik..biar hati saya sendiri yg sakit dr salah seorg dari kamu terluka..
ni la cra saya menyayangi seseorg...
sape yg buta..xkan nmpak..
cuma,saya nak cakap entry yg lepas bukan pasal kamu ye...
so,jgn ingat saya saya ckp psal kamu..antara kita da xde pape.awk yg putuskan macam tu..
saya akan ingat setiap patah perkataan awk tu..
doakan saya bahagia dengan kehidupan saya sebab saya selalo doakan awk bahagia dengan gf awk sekarang..
dengar cite jugak, tiap2 minggu date ngan gf tu...maklumlah gf dekat..
ssh kan couple jauh macam saya..baguslah awk pilih dia.dia dapat la temani awk tiap2 minggu kan..awk nak hargai org yg ada depan mata awk kan..hmmmm
kalo lah awk tahu ape yg saya korbankan utk awk n gf awk skrg...
sbb sy xboleh tgok awk dlam kesusahan..saya akan cuba tolong walaupon tanpa awk sedari..
even..ur gf sekarang pon xnak tolong..saya xharapkan ape2...cuma xnak nampak awk susah...
better cmni.saya kan pernah cakap akan amek tahu hal awk walaupon tanpa awk sedari...
maafff..^_^



No comments:

Post a Comment