Monday 5 March 2012

FAKE HIM!!!

benci...semua ada....
maaf..entry kali nie sekadar nak lepaskan perasaan...
tu yg xsempat nak bagi salam..
benci this guy..
bila aku add FB dia..dia app..then, da tgok profile aku dia remove aku balik..
hantu punya laki..aku add dia sebab nak tgok profile dia tu..tp,xsempat nak tgok..
dia remove aku dulu..pe masalah dia hah???
susah2 sgt...aku suh kwn aku add FB mamat belagak macho..
nak tgok macho ke x mamat tu...
ceh...FB kwn aku, ko approve lak eh..
apsal ko x remove dia cm ko buat kat aku????
sebab aku nie ex ko??cmtu??
ko jangan nak judge kat aku lepas ape yg ko da buat kat aku k..
kita still friend kan??tp...knpe ko judge aku cmnie??
xpham ar....nmpak cm ko nak sorok something dari aku...
walhal..aku ngan ko kawan je..bukan lebih dari tu pon...

No comments:

Post a Comment