Saturday 10 March 2012

##LARI BIDANG DA NIE##

ASSALAMUALAIKUM....

huhu..penatnye saya...minggu lepas pon baru je turun kl..tu sebab g genting..
semalam nie,turun lagi...g interview..xtau la rezeki kat situ ada ke x..hmm,xmau berharap sgt..
yg penting semalam da g interview yg lari dari bidang haku..hahaha,padan muka aku..
tula..dulu xmau belajar betul2..kan sekarang da susah nak dapat keje...
hmm,keje nie da comfirm dapat...wauu.MANAGER weyh...
nampak sgt aku da lari bidang lain..
nak tau aku ditempatkan kat mana??
KLCC  nuh....yg ramai ngan matsaleh tu..mati la aku pasni dok speaking kat sne..
hmm pas abeh interview kat situh,ape lagi....
nak balik g pudu la..tiket bas pon da beli..so,kena kejar masa la..
hmm,masalahnye nak ambik cab jalan jem teruk kot..
last2 terpaksa la jalan kaki...
haha...jalan punya jalan,xtahu la pulak da jalan sampai kat bukit bintang...
haisshhh..patot la pelik je jalan kat sini..nasib baik la ngan cousin mse tu...kalo sorg, masak la aku..
semalam je, berapa shopping complex yg xpernah sampai pon boleh tersampai pulak.
haha...SUNWAY PUTRA MALL, LOT 10, PLAZA IMBI MALL, SUNGEI WANG..
kira berjalan sakan la...
yg penting next week, aku terpaksa turun kl utk start keje...
hmm,rezeki ke arah nurse,xde lagi..
so, terpksa lari bidang nak byar loan yg byk tuh...
doa2 la keje nie mampuku bertahan..
AMINNNN..^_^

No comments:

Post a Comment