Thursday 24 January 2013

kosong ibarat kain putih....

rindunye nak menaip kat ruangan kosong ni....
macam hati aku sekarang..rasa kosong...kosong....
da lama xmenulis..kat sini la tempat aku mula- mula menaip...
menaip segala msalah...sampai la kau dapat mengumpul kawan even xla seramai blogger2 yg femes kat luar sana tu..tapi, cukup la kat laman ni aku dapat meluahkan segala masalah...
aku still ingat lagi macam mana aku boleh tiba-tiba terlibat dengan ruangan ni....
walaupon sudah hampir 2tahun lamanya aku terlibat dalam dunia blog nie...

dulu aku ingat lagi....kalau gadoh2 ngan ehem2....kat sini tempat aku lepaskan tension...
aku tulis sampai hati ni rasa lega...tulis la panjang mana karangan tu....
nak cerita kat orang aku xpandai,,,so,dengan cara aku menaip je aku pandai....
arghhhhh..rindunye kat kawan2 kat sini...
rindu nak masuk contest banyak2...rindu  macam2...
rindu kat tersayang???wujud ke org tersayang?????mungkin one day...kita xtahu sape yg bakal kita temui...
dan org yg ada didepan kita sekarang belom tentu lagi milik kita...
oppss..dan mungkin kita xkan temui mereka2 ini....
dan waktu ni jugak tetiba air mata ni menitis keluar macam dulu-dulu,,
masih ku ingat ketika dahulu...
tiap kali menaip je, menangis..and today once again i do that........
why???and why me....maybe, i have to let him go away.....
entah...jiwa rasa kosong untuk terus menaip....
aku stop disini jela...


No comments:

Post a Comment