Friday 1 February 2013

EPISODE DOUBLE PRESSURE......

salam pertemuan kembali...
yeah....dpat lagi saya menaip kat ruangan saya sendiri ni kan???
bila x menaip, tangan ni mesti gatal nak menaip jugak...
muahahaha....
korang....i need advice dari korang...macam mana nak berhadapan dengan orang korang benci tiap2 hari???
tahu x??
eiiiii....saya dah xlalu nak tengok mukaorang yang saya benci tiap2 hari..
entah la kenapa...mungkin sebab tiap kali saya suka bangkang dia..mungkin sebab tu jugak dia berdendam dengan saya..
how dare that's guy...i hate him......
penat2 aku kumpul duit..senang2 je ko ambik duit tu kan???
eii..tekanannye....
rasa nak je pergi taman tasik titiwangsa sekarang..
pergi lari/ joging pastu jerit kuat2 lepas tension dengan segala masalah...
xhabis satu2 masalah muncul....
aduiiii..sbarlah wahai kepala ye...
penat awk kan nak memikirkan masalah saya ni...
hmmm...........korang..macam mana orang  tempat keje tikam belakang korang?????
sakitnye ALLAH je yg tahu...
sabarlah.....berapa lama saya perlu berhadapan dengan org yg sama???
seminggu???sebulan??setahun???
owhhhhh..TIDAK................

credit: lyasigadies

No comments:

Post a Comment