Sunday 26 May 2013

##I I'M SORRY..TEMAN..I NEED U.....##




saya tengah serabut......
buntu antara family dan kawan-kawan....
cukup la selama nie pon saya dah kehilangan teman rapat sendiri....biar la kat dorg....
yg penting saya xpernah buang dorg...tapi, dorg sendiri yg buang saya..
YA ALLAH, betapa hatiku tengah sakit sangat2 ni..
sama ada aku nak caye cakap mak aku atau pon cakp sepupu aku...
tak sangka kan semua yg indah tu hanyalah sementara..
ye..aku dipinjamkan sekejap sahaja benda tu....

dan sekarang aku kembali macam dulu...kembali sedih macam dulu...
aku tak tau nak buat macam mana lagi...
ye, aku selalu motivated kn diri sendiri...walhal, aku xkuat mana pon...tipu je tu...

kepada sapa yg nak storykan benda ni...seriously, aku tengah serabut otak...
dia???dan tuduh saya macam2....teman rapat sepermainan dengan saya dari kecik cakap saya macam-macam....
i din't expected benda ni akan berlaku...
tak sangka benda ni terjadi...
YA ALLAH ...berikanlah kekuatan kepadaku sekrang..
dengan cara macam nie sahaja cara aku tenangkan fikiran..
cukup2 lah aku story kat org yg aku kenal segala masalah aku...
biar aku story kat org yg xkenal aku pulak...






maafkan ku teman....andai aku tersalah kata....aku harap sangat hubungan kita kembali jernih macam dulu...
aku nak kita bergurau senda macam dulu...





thanks for reading...
lyasigadies..

No comments:

Post a Comment