Saturday 21 January 2012

UJIAN APAKAH INI??

YA ALLAH...
ujian apakah pula yang KAU berikan padaku kali ini....
aku diberikan dgn bermacam2 ujian...
tahun lepas...aku diuji masalah percintaan...
tahun nie pulak, awal2 tahun lagi aku dah diuji masalah kerjaya....
auchhhh...
kata orang...
orang yang selalu diuji oleh ALLAH tu adalah org yg paling ALLAH sayang...
betul ke kawan2??
maknanya aku adalah salah seorang yang terpilih tu la ye??
hmmmm....

korg...sebenarnya hari ni honey baru plan nak bagi tahu majikan honey yang honey nak resign...
tau x...ada perkara yang xdisangka2 pulak yang terjadi..
today, patient honey da kena admit ward..
hmmm..ape la nasib honey nie kan??so, xley la honey suarakan request honey tu..
kalo cakap, mesti x diluluskan punya...
hukhuk!!!rasa nak nages sgt2...
tadi pon, air mata nie da keluar..nasib baik dorg xapasan...
honey nie manja sangat kot...tu yg sikit2 nak nages...
yela...da lama kot honey xjejak kaki kat ward tu...rasa tension je tengok staff nurse dok buat kerja...
jeles meh....harap je honey de lesen jururawat, tapi sampai sekarang lesen tu xpkai2 lagi kat baju...
still dalam plastik smpai sekarang...

ujian apelah yg aku terima kali ni...
nak resign, macam tipis je harapan...
dapat kerja, terpaksa tolak atas sebab2 tertentu..
dapat interview, xpergi sebab kerja...
hukhuk....
nak nanges!!!!!!!!!!

biarlah honey fail dlm percintaan..tp, xkan dlm kerjaya pon nak fail...
xmau!!!!nak kerja...
i'm a nurse!!


No comments:

Post a Comment