Friday 9 December 2011

TENSIONNYE!!!

alahai..
petang2 cm gini tibe2 rasa tension yg teramat sgt2....
aduiii...
bkak lak FB td..
tgok sume ex classmate aku post kat FB psl dorg sume da dapat keje..
hmmm..jeles giler2 la aku tgok dorg....
bak kata dorg....
rezeki dorg kan??
aku pon hantar jgak resume kat PPUM tu....
tp, baru dpt surat feedback je.....
lain la dorg da pg interview da pon...
hmmm nak xnak kena redha jela....
nie td kwn aku yg dpt PPUM tu inform aku lak suh apply keje kat COLUMBIA ASIA, kat cheras tu hah...
dorg ckp tgah nak pkai staff....
utk pgtahuan korg...
aku nie da antar merata2 tempat da...
cuma rezeki je xsmapi lg....
hmm tu la...
mknenye aku kena usaha lebih la kan??
ntah la macam2 dugaan tul....
mse study dlu, dgaan ngan exam....
skang dugaan ngan nak cari keje lak....
xpe....mungkin rezeki aku belom lagi....


hmm..next week sibukkan diri nak turun kl lak....
aishhh...nak pkai duit lak tu....
lagi aku tension..
nak xnak terpksa aku turun kl....
certificate aku ngan full transcript aku kne tahan lak kat main campus....
aiyooo...pening pale nie....
aku kne pg amek sume bnda tu.....
takot lak ilang,...
xpsal2 penat je aku stdy 3thun...
huhu....
hmm then, nak kne uruskan kat pjabat mara..
aku tgok kwn2 aku sume da settlekan psal pngurangan byar balik mara....
aku je belom....
ni 1 lg masalah.....
ape la nsib aku nie kan??
xpe.....
aku phm...
setiap yg berlaku pasti ada hikmahnye kan??


"YA ALLAH KAU BERKATILAH DOA HAMBAMU INI....KAU MURAHKANLAH REZEKI AKU YA ALLAH...AKU MOHON PADAMU DENGAN RASA RENDAH DIRI...KAU MAKBULKANLAH DOA HAMBAMU INI....AMIN YA RABBALALAMIN.."

1 comment:

  1. Amin...jangan rasa tertekan..rezeki kamu lebih tinggi dari yang lain...sabar

    ReplyDelete