Wednesday 5 September 2012

BAWA AKU PERGI.............

assalamualaikum....
seriusly, masa nak updated blog rasa tension yg teramat2 sgt..
bayangkan  hari2 datang kerja, asyik kena push dengan boss..
seriously la saya nak cakap....
don't push me larh...coz before this saya dah pernah bgtaw yg saya x boleh go on dengan kerja sekarang...
lagipun, rezeki saya bukan berada di tangan dorang pon..

banyak lagi lubuk rezeki saya..
masa nak ambik saya kerja punya la banyak janji2 manis nak tolong la ape la...
last2, i do it byself!!!
hey...enough la..1 month saya xdapat gaji coz this kerja tahu tak??
sape yg boleh tahan kalau kerja xde gaji beb!!
bangla pon ada gaji kerja...
da kerja ngan korg, bayar la gaji saya...ni tak..
bila saya ugut nak berhenti..korang boleh pulak halang2 saya...
then...sekarang ni ape cerita???

ni kt kl??saya nak makan ape kalau saya xde gaji??makan pasir kat tengah2 kota nie??
sakitnye hati..korang cakap senang la...
ada korang tolong???
xde kan??
seriously, rasa cam nak bakar je opis nie...
sekarang saya terpaksa buat 2 kerja..
pagi kerja lain..malam kerja lain..
mati la camtu....

CREDIT: LYASIGADIES

No comments:

Post a Comment