Wednesday 11 January 2012

BUBBYE LAMAN MUKA BUKU KU!!

bubbye!!!
itu saja perkataan yg mampu aku ucapkan pada laman sosial kesayanganku...
iaitu FB...
yeap....aku da byk sgt menghabiskan msa aku dengan melayari laman sosial tersebut..
dhulunye laman tersebut aku gunakan sebagai tempat untuk melepaskan segala msalah.
ternyata semua itu hanya sementara..
kini aku sudah mempunyai ruang aku sendiri..
yeap...of course la this blog..
kat sini aku boleh tulis ape saja tanpa gangguan sape2 pon even my friends sendiri..

terdapat bebarapa faktor yg menyebabkan aku terpaksa tutup acc FB aku.
antaranya:

1) kerana faktor usiaku mengajarku erti lebih matang utk berfikir..
2) kerana FB la aku seringkali difitnah...
3) kerana SI DIA sudah lama block acc aku..so, xde mknenya lagi aku terus aktif..
4) aku inginkan ruang bersendirian ketika ini..
5) aku da start keje..so, aku kena belajar hadkan mse surfing internet..

dlm byk2 sebab tu..aku sendiri terfikir kdg2..kalau aku da ttup acc FB tu..
mknanye..aku da lost contact ngan each other friends aku..
dan..aku xdpt ape2 information dr kwn2 aku psal pape hot story..
hmm.sukar kan nak buat keputusan melulu saja??
entah la...ni yg keberapa kali aku deactivated fb tu..
mse study dulu...rasa2 da byk kali...
skarg...rasa cm nak terus ttup acc tu...
kecewa....
#cintamukabuku aku gagal#
huarghhhhhhh......

so..i need someone beside me right now...
who???someone yg pernah bertakhta kat hati..
who???hmmmm...??
actually if time can turn back...
i wanna tell him about mylife now...i wanna story anything to him...
byk benda yg aku nak share dengan org tuh...
malangnye....namaku da x wujud kat hatinya lagi....
so...say bubye kat mse silamku...
bubbye kat cintamukabukuku..
bubbye kat laman sosialku....


No comments:

Post a Comment