Saturday 28 January 2012

DIARI CIK MISI HARI INI..

minggu nie kira minggu yg paling aku benci...hate!!!huh..
asyik kena naik turun tangga kat hospital tuh..haishh....
mne x nye..hari nie da genap seminggu patient aku admit ward...
so, keje aku beralih arah ke hospital..kira aku xbagi service kat rumah dah la...da tukar service hospital punya..
hukhuk...nak naik tension pon ada...
tp..kena sabar kan??dah la ngan patient aku yg start nak ada hallucination...
hmm...td, dia dok mengamok kat aku..siap nak tumbuk2 aku..
nasib baik la ada male nurse yg nsem tu....haha...sempat lagi aku cuci mata time aku keje kan??
kira hilang la sikit penat aku nie..
yg bestnye keje kat hospital nie..keje aku totally staff nurse da cover..
contohnye: 

* dressing
*observation

selebihnye aku buat sendiri tau...huh...
iv drip aku sendiri yg cover..positioning pon buat sorg2 jer..pagi2 dorg bukan nak sponging kan patient aku..tp, aku jugak..haishhh..
ryle's tube feeding pon aku buat jugak...hmm sama je keje kat rumah...hukhuk...

MORALNYE: xboleh lepak lama mana pon..ada keje jugak kena buat even dok kat hospital...hukhuk...

No comments:

Post a Comment