Sunday 26 February 2012

BINGGUNG!!

assalamualaikum....
huhu....binggung....honey berada dalam keadaan yang sangat2 la binggung..
aduhhhh..haruskah aku bersua dengannya hari khamis nie??
patotkah???
setelah ape yang telah berlaku padaku..
YA ALLAH, hambamu ini buntu sangat....
serius takot xdapat kawal perasaan hiba nanti.seriusly, saya rindu nak tatap mukanya..
tapi...kuat ke saya???itulah persoalannya..
argghhhhh..cmne nie??patot ke saya batalkan trip saya ke genting jumaat nie???
walhal....da janji kot ngan bff ku itu....aiyohhh...cmnie nie??
actually,nak g trip tu pon coz nak lupakan kisah masa silam..tu yang nak g holiday...
tp..tu la..nak stay kat rumah someone dulu..
seganlah selepas ape yang berlaku...
masih sayangkah dia padaku?????
walaupon setelah ape yg berlaku..
atau itu sekadar lakonan??????????
patot ke aku singgah rumah dia???xtahu nie...................

No comments:

Post a Comment