Sunday 3 February 2013

TUMPANG GEMBIRA..........SUKA...

salam pertemuan kembali....
akhirnya saya kembali aktif untuk menaip dalam ruangan saya sendiri ni kan???
ni yg best boleh jadi macam dulu balik..ngeeeee..:P
tahu tak ape yg saya nak share hari ni..
hati happy xterhingga..
muahhahaaa........sebab tengok kawan2 semua bakal mendirikan masjid bulan ni...
even not me, but it's still makes me happy for them...
ni baru saya on fb tadi, tengok pulak kawan dr zaman myspace pon bakal jugak...
suka la saya tengok pulak orang yg saya follow cerita dari zaman ms dulu pon dah bertunang..
ape la saya ni..dah punya lama saya xbukak wall kawan saya tu...
dan..bulan nie jugak, ramai kawan2 saya bakal mendirikan masjid...
maaf la korang...bukan saje xnak pergi..rasanya korang sendiri paham ape msalah saya kan????
krang pon buat kenduri dekat2..
aduhai....
nak pergi, tapi tu la jarak korang kawen semua dekat2 kan???
tp, i wish all of u happy together with ur couple!!!!





credit: lyasigadies

No comments:

Post a Comment