Tuesday 6 March 2012

::MAAFKAN SAYA::

hmmm..baru saya tahu hari ni...
selama nie saya xpernah pon bertakhta kat hati dia..
mungkin ape yg dia nak tu dah tercapai...maafkan saya atas kesilapan lepas..
saya dah tahu ape yg dia mahukan...dan sekarang semua tu dah pon menjadi kenyataan utk dia..
tahniah ex ku!!

: dia nakkan seorg gf yg ada didepan matanya...
: temaninya setiap minggu..
: dapat layan kerenahnye..

maaf la..selama nie saya buta..saya xnmpak benda nie yg awk nak..
tp..tahniah sebab awk dah temui cinta sejati awk..saya doakan awk sentiasa bahgia bersama dia..
it's ok...saya masih lagi macam dulu..pegang kata2 saya dulu..

"kalo saya putus dengan awk...saya xkan couple da pasni..."

sampai sekarang saya masih pegang kata2 saya tu...biarlah saya kejar cita2 saya kerana saya gagal mengejar cinta saya...
saya xnampak ape yg awk nak dr saya selami nie..
awk nak saya saya sentiasa ada dekat awk??
maaflah...saya xmampu macam gf awk buat untuk awk sekarang..
awk pernah cakap dengan saya yg awk xpernah couple jauh kan???
saya da biasa..tp..awk yg xbiasa semua tu..
sebab awk selalu biasakan diri awk couple dengan org dekat macam sekarang nie..
hmmm...nasi da jadi bubur..
BTW... sekarang saya da pandai belajar berdikari tanpa awk...
selama nie saya terlalu bergantung dengan awak..maafkan saya kerana pernah hadir dalam hidup awk...
saya harap..pertemuan kita yg dahulu biarlah berakhir disitu...
dimana kita mula2 bertemu di stesen lrt taman jaya...dan berakhir di times square...
selamat tingga dunia cinta....
saya da terlalu kecewa untuk bercinta...mungkin lepas nie saya xkan pkirkan kearah tu lagi.
juz fokus on my career...
yg pasti...saya nak awk tahu saya xpernah nak dendam dengan sape2...even ur gf sekarang..
saya doakan awk bahagia dengannya...
aminnnn ^_^....




1 comment:

  1. putus cinta tu anggap as 1 pengalaman hidup. apepun, life must go on... tak nak couple lepas ni, it's ok for now... better focus more with your future life...

    ReplyDelete