Sunday 4 March 2012

THANK YOU MR ROLLERCOSTER!!!!

assalamualaikum!!!!
wah excitednye jari jemari ni nak menaip psal percutian 3hari lepas...
akhirnya dapat jugak saya jejakkan kaki ke GENTING!!!
ape lagi..da tau nak pergi sne...pagi2 lagi kelam kabut dok packing barang nak trun kl..
da turun kl, tumpang tido dulu rumah akak honey...
paling xley blah...pagi2 lagi ktorg da prepare nak g genting punya psal..
sanggup bagun awal ooo...kluar rumah pon seawal jam 7 pagi sme dengan budak nak pergi sekolah...
tp...tu la..jalan jem cam hape ntah ar..nak cepat punya pasal gak...tersilap lak naik train...haishhhhh
tension tul pagi tu...
camne la honey ley lupa nak naik lrt..buat malu je kan..tersilap lak tu naik..terpaksa turun beli tiket baru..
dah sampai pudu sentral,pergi la beli tiket..
tgok2..bas pulak problem...terpaksa tunda pkul 10 pagi jugak naik bas...
akhirnya!!!!!!!
perjalanan kami pon bermula seawal pkul 11 pagi di puncak genting!!!pearghhhhh memang ar excited..
sebab sebelom nie pon g genting dengan ex kak ipar honey...
tu pon......x seberapa....kali ni nak lepas segala tension kat atas tu...
nak jerit kuat2!!!
opppppssssss...............memang honey terjerit kuat masa naik rollercoster....
nak buat macam mana....xboleh nak kawal da perasaan takot tu..ingat mati jer..
yes!!! i do for myself!!!akhirnya dapat jugak honey jerit..................
memang saya seorang yg penakot....oppppsss pengakuan berani mati nie..

nak kasi korg tgok muka haku yg comot mse tu...maklumlah xsempat nak touch up....
sibuk nak menjerit je..


haha.....dapat gak aku pegang tiket nak ke genting nie.....tercapai!!!



cantik kan permandangan dari atas kereta kabel



abaikan muka haku yg comot tu...


wah...i like this bear!!!!!nak......tapi ape kan daya.....xdapat...hukhuk



auuuu....takotnye..mak ai....tinggi betul!!!!



tepi sikit...london mari ni hah....haha..kepoyoan aku melanda...


hehe....i love this picture!!!!! awesome!!comel je kan?????

sebelom gerak balik perak....sempat lak singgah times square jap semalam..
ni hah si manja tu nak g jalan lak kat situ...so,aku la dipertanggunjawab bawak dia ke situ...nak jalan2 konon..
ceahhh...


ku sangkakan si ida ni nak naik rollercoster lagi...ishhhh serik da aku naik rollercoster kat genting tu...habis suara aku kat situ je...menjerit je...semua yg aku main,semua aku jerit...
muahahaaha....


abaikan diriku yg semakin berisi.....da agak montel sejak dok kampung ni....hehe...

sori........entry yg sarat dengan gambar je kan....jaln cerita xbyk pon....muahhahaa...
sebelom gerak naik bas..wayang time dulu....

layan cerita CINTA KURA-KURA..
haha...panggung penuh dengan pasangan couple...
abaikan masalah itu ye...
kami je yg gila2 kat situ...
habis sudah story honey bunny!!!!




kami!!!bff ........









1 comment:

  1. Nak Cda review blog kamu ??Jom join segment ..

    http://gadislollipops.blogspot.com/2012/03/segment-review-blog-meramaikan-follower.html

    ReplyDelete