Thursday 30 August 2012

##ALHAMDULILLAH...SAYA DA DEWASA...##

assalamulaikum...
wah..agak lama gak saya tinggalkan blog saya...
da nampak cam bersawang sikit...hehe..
rasa-rasanya belom terlambat kot saya nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI..
so far, macam mana dengan sambutan raya korang tahun  ni??mesti best kan??
meriah la tu...
alhamdulillah, kami sekeluarga menyambutnya secara bersederhana sahaja...

rasa macam tak percaya je kan??
habis kita menyambut raya, sekarang kita fokus nak sambut MERDEKA pulak...
tapi...sebelum tu...
saya akan menyambut hari jadi saya dulu hari ni....
haha.....YA ALLAH, saya da tua rupanya...

so...mulai sekarang...saya kena beljar bersabar...
kena jadi seorang yang matang..
xmau dah gaduh2, kuat marajuk...
tu semua perangai budak2...saya kan da matang..
so, saya kena jadi seorang gadis yang ayu gitu...
ayu la sangat..
bluuekkkkkk...aku sendiri nak termuntah...


WISHLIST SAYA:


  • saya nak panjatkan rasa bersyukur ke hadrat ILAHI kerana masih memberi peluang kepada saya untuk bernafas dimuka bumi ini..ALHAMDULILLAH YA ALLAH..
  • terima kasih tak terhingga kepada mak dan arwah abah...keranmu, saya xkan lahir dimuka bumi yang indah ni YA ALLAH..
  • terima kasih juga kepada teman2 rapat yang masih ingat hari jadi saya..terima kasih melayan kerenah kawan korang yg nakal ni..
  • terima kasih kepada rakan2 FB yg wish kat saya...terharu sangat2 pagi tadi bukak FB, nampak ramai yg wish...thanks a lot dearest friends..


tahun lepas, adalah paling best...
sambut birthday, sambil sambut hari raya...
tahun ni...
cam biasa je..nak sambut birthday, dengan sambut hari merdeka..



mula-mula sambut.............

1) HARI RAYA PUASA/ AIDILFITRI





2) SPECIAL DAY....MY BIRTHDAY!!!!




3) SAMBUTAN HARI MERDEKA




wah....banyaknye sambutan....syok,..hehe..
cuma, saya xsempat nak jadi anak merdeka je...
papehal saya bangga menjadi anak merdeka..!!





sok nak merdeka kan??
jom nyanyi sikit lagu merdeka....
tapi...saya paling minat lagu PERWIRA...

"kekanda di medan perang....adinda di medan seni....sama-sama berjuang, sama-sama berbakti utk ibu pertiwi...."

lalalalla....hmmm...korang sambunglah sendiri lagu tu ye...
ok la...nak buat kerja sikit....
dadadad...dididid..dududdu....
wawawawa....
korang, jangan lupa pos hadiah tau??
nak jugak, nak jugak...
blueeeekkkkkk, xkira....


CREDIT :LYA SIGADIES



No comments:

Post a Comment