Wednesday, 8 August 2012

##WORDLESS WEDNESDAY:NAK AISKRIM BASKIN ROBBINS...##






assalamualaikum...
penghulur bicara petang nie..
hmm.....puasa tak korang petang nie..
jangan pulak tak puasa macam budak2 kat dalam opis saya nie...
teruk kan dorg??
orang bukan islam pun tahu belajar nak puasa..
inikan kita da tentu2 orang islam dari kecik da diajar berpuasa...
hisss....amat teruk budak2 sekarang...xtahu nak respect da bulan islam cam gini...
HUH....abaikan...

yang penting malam nie sape2 yg puasa jom kita serbu BASKIN ROBBINS....
yeah....free kot..sape yg xnak kan...aiskrim mahal pulak tu...nak tunggu orang belanja, smapai sekrang xde yg sudi belanja lagi aiskrim mahal2 nie kan..
hmmm....tahu x???BASKIN ROBBINS da uar-uarkan nak bagi aiskrim free pada semua rakyat malaysia..
yela...sempena Datuk Lee Chong Wei menang pingat perak...
tahniah datuk!!!
yeah!!!ada peluang la nak makan aiskrim free kan....

jom malam nie lepas buka puasa, ramai2 kita serbu BASKIN ROBBINS...
wau....i like their icecream...

so...for one person,only 1 scop ok..
ok la tu....dapat rasa jugak kan...


ok...malam karang jumpa kat booth BASKIN ROBBINS yeah...
sedapnye..terliur pulak saya...



OK..MALAM NIE YE...
DARI PUKUL 8PM-10PM..
JANGAN TERLEPAS PELUANG..

thanks for ur reading: dr saya lyasigadies


1 comment:

  1. singgah sini... http://www.sayeshukepink.com/

    ReplyDelete