Sunday 12 August 2012

##YEAH..DA DAPAT APA YG DIHAJATI##

assalamualaikum....
salam pembuka bicara malam nie..
hmmm...actually, xtahu nak updated blog malam nie kisah ape..
dah la dok rumah sorang-sorang...memang la amat membosankan...
so....bila da on lappy..tangan nie laju je nak on FB dengan blog ni...
aishhhh...rindu ai kalo tinggal lama2 blog saya nie...

hmm..macam mana dengan preparation raya korang??da beli apa yang patot??
haha...saya xpayah risau sangat pasal baju raya...
mak saya kan pereka fesyen...(pereka fesyen la sangat..padahal ambik ubah jahit kain je..)
aishhhhh..abaikan..aku nak mak aku glamour gak....so, guna bahasa yg up to date sikit kan??
pereka fesyen..ada nampak kelas sikit...

hmmm...semalam cuti..ape lagi...keluar la cari ape yang patot..
nak raya kan??uishhhhh...bukan main ramai lagi manusia kat jalan TAR, jalan MASJID JAMEK..
huiisshhh....ambik kau...lupa kan???
semalam da la pasar malam kat masjid jamek..tu la pasal ramai orang...
da macam lautan manusia pulak...
yela...semua orang sibuk dok beli baju raya, tudung raya la..songkok la...macam2 la...
nak mention kat sini punya la panjang lebor pulak nanti kan??
hmm...aritoo,plan nak beli shawl melalui online je...
sebab ingat cam xsempat je nak keluar beli...
last2 kena jugak keluar beli..

cam bese la...saya kan suka shopping kat radiusite tu...hmm plan nak beli la shawl yg tengah meletup tu kan??
yg selendang shasmeen sakura tu...
tapi....xkesampaian pulak...mana taknye...asyik sold out je...
so,terpaksa la pusing2 kat jalan TAR semalam...
fuhhhh..nasib baik jumpak jugak shawl half moon ni...
punya la payah nak cari....kat kedai2 pon asyik sold out je...
hmm...nasib baik la kat pasar malam banyak...
pearhhhh...memang cantik giler la shawl nie...
buat saya rambang mata pulak masa nak pilih warna ape yg nak dibeli..

hmmm shawl tu memang tengah meletup..
jom usha sikit shawl hafl moon nie...



sumber: radiusite gallery

tengok pulak warna favourite...
uishhhh..memang cantik larh...



sumber: radiusite gallery...

nampak cantik kan???
hah...yg ni la yg saya da dapat semalam...nak beli kat radiusite asyik abeh je...
huhu....

korang kalau berminat jemput-jemput la singgah blog radiusite tau.....
mesti korang rambang mata tengok shawl2 yg awesome kat situ.....
hmm..yg pasti lebaran kali ni saya akan nampak awesome!!!haha.....perasannye..

CREDIT: lyasigadies..

No comments:

Post a Comment